SSL står for Secure Sockets Layer, og har som oppgave å sikre dataene som sendes mellom dine kunder og din nettbutikk. Våre sertifikater har A+-gradering har samme gradering som norske banker, og hakket bedre enn google.com.
Er dere flere som driver nettbutikken sammen, eller ønsker du å gi tilgang til regnskapsføreren, kan du legge til flere brukere slik at disse får egen innlogging til administrasjonspanelet.
Tilgjengelig på: Premium, Premium Pluss
Du kan legge til en ordre på vegne av en kunde om kunden er registrert i butikken fra før. Dette kan være smart om kunden ringer inn en ordre eller ønsker hjelp til å handle i butikken din.
Send en e-post til kunden direkte fra ordrevinduet og velg å legge til ulike dokumenter tilhørende ordren. All kommunikasjon med kunden blir tatt vare på.
Å drive nettbutikk genererer en del dokumenter. Kunden skal ha ordrebekreftelse, du skal skrive ut pakkseddel og regnskap skal ha salgsrapport osv.
Vi har laget alle disse rapportene og utskriftsmulighetene for deg slik at det skal gjøre hverdagen din enklere.
Etter at en kunde har lagt inn en ordre mottar han automatisk en ordrebekreftelse med oversikt over kjøpte produkter, kjøps- og leveringsmåte, valuta og en hyggelig “Takk for at du handlet hos oss”.
Etter at du har behandlet ordren går det automatisk en leveringsbekreftelse til kunden. Denne inneholder en oversikt over hva som er sendt, eventuelle ordrelinjer i rest, sporingsnummer og andre vitale ting om bestillingen.
Sammen med leveringsbekreftelsen sendes det et angrerettskjema i form av en PDF. Angrerettskjemaet er ferdig utfylt og i henhold til norsk lov.
24Nettbutikk har implementert en rekke løsninger for å imøtekomme kravene i GDPR.
Når dine kunder har spørsmål eller trenger hjelp, er det viktig at du tilbyr flere kontaktpunkter som passer for de ulike kundetypene. Noen ønsker å ringe, mens andre vil sende en e-post. Kontaktskjema er tilgjengelig i alle våre lisenspakker.
Det finnes også andre kontaktpunkter som blir ansett som mer attraktive i dag.
En av de er live chat direkte på nettbutikken din, som gir kunden mulighet til å kommunisere direkte med deg, stille spørsmålene og få de svarene de ønsker der og da.
Dette er funksjoner som kundene bruker for å finne svar på spørsmålene sine uten hjelp av kundeservice. Når kunder har korte eller grunnleggende spørsmål, sparer dette dem tid fra å måtte åpne en formell henvendelse, for så å vente på svar.
Et eksempel på en selvbetjeningsfunksjon er “Ofte stilte spørsmål”.
Sørger du for at denne alltid er oppdatert med spørsmål man kan ha, vil kundene gå gjennom disse før de kontakter kundeservice, og det vil de sette pris på.
Tilgjengelig på: Premium, Premium Pluss
Denne funksjonen er perfekt for deg som selger til bedrifter, eller har kunder med spesialpriser. Den lar deg opprette egne kundegrupper som igjen kan ha egen pris på produkter og/eller synlighet på kategorier.
Tilgjengelig på: Premium Pluss
Hos oss kan du selge produktene dine over hele verden!
I tillegg til norsk, støttes både svensk, dansk og engelsk.
Har du flere domener som f.eks. dittdomenenavn.no, dittdomenenavn.se, og ønsker at kunden automatisk skal få opp “sin” valuta og sitt språk når han kommer inn i din nettbutikk, er også dette mulig via vår språkpakke.
Tilgjengelig på: Premium, Premium Pluss