I den digitale tidsalder er måling og analyse en innsydd del. Ettersom vi ikke kan se personene vi ønsker å formidle våre budskap til med det blo...
Fjorårets Black Friday satte ny omsetningsrekord! Tall fra Kvarud Analyses julehandelsindeks viser at omsetningen for hele uken økte med 3,7 prosent i forhold til året før. Det er ingenting som tyder på at årets store begivenhet skal blir noe då...
Les mer ›I den digitale tidsalder er måling og analyse en innsydd del. Ettersom vi ikke kan se personene vi ønsker å formidle våre budskap til med det blo...
Det er vel ingen som har så god peiling på både bedriften din og produktene som du. Men når det kommer til å skrive til kunden og mulige kunder, ...
Endelig den tida igjen! Mange ser frem til jul hele året, mens andre synes kanskje det begynner litt vel tidlig. Men da kan du invitere begge typ...
Én ting er å få folk til å besøke nettbutikken din. Kanskje kjøper de noe, kanskje ikke. Men får du dem til å bli mottakere av nyhetsbrevet ditt,...
Nyhetsbrev og e-postmarkedsføring handler om å skape og opprettholde relasjoner. Selv om du bruker utsendelsene dine til å fremme salg, er det vi...
Det er lett å tenke at det er mengden forbedringer som får størst utslag på resultatet. Men det hjelper lite å øse mer suppe i skåla, dersom skål...
Å føre noe til markedet er å gjøre potensielle kunder oppmerksom på at du har noe fint å selge til alle som har bruk for (eller bare lyst på) var...
Hva gjør du om du opplever en nedgang i antall mottakere som klikker på nyhetsbrevet ditt? For å holde på engasjementet, er det smart å starte ti...
For å få aller best utbytte av markedsføring via e-post, er det lurt å sette av litt tid og legge en plan. Selv om e-postmarkedsføring fremdeles ...
Få mer ut av dagen – automatisér nyhetsbrevene dine.
Nettbutikken Autoload.no har holdt det gående siden 2011. Vi tok en prat med dem om hvordan nyhetsbrev er en av brikkene i puslespillet for en ve...
Med sosiale medier overalt og hele tiden er det lett å tenke at e-postmarkedsføring er gammeldags og utdatert. Men som vi har skrevet om flere ga...
Heldigvis står e-post stødig som en effektiv – kanskje til og med den aller mest effektive – markedsføringskanal i 2018. Sosiale medier endrer st...
Hvorfor skal en nettbutikk bruke tid på å sende ut nyhetsbrev? Faktisk er epostmarkedsføring en overlegent god kanal for å pleie kundeforhold og ...
Mange kunder synes det er viktig å føle at de har et personlig forhold til deg og din butikk. Da kommer de gjerne tilbake og handler hos deg. Det...