24SevenOffice

24SevenOffice - et komplett og sømløst system.

 

Litt om 24SevenOffice

Med 24SevenOffice sitt webbaserte økonomi- og regnskapsprogram har du alt du trenger, ferdig integrert, i ett komplett system. Nøkkelord er raskt, fleksibelt og kraftig.

Systemet håndterer alle formater for inn- og utgående bilag, og alle funksjoner er ferdig integrert; fra skanning, mottak, attestering, bank, bokføring, reskontro – til rapportering med drill down ned til bilagsnivå.

I 24SevenOffice kan du tilpasse bilags- og arbeidsflyt, skreddersydd din bedrifts behov.

Kunde og regnskapsfører jobber i samme system, derfor kan du for eksempel utføre store deler av bilagshåndteringen selv.

Ekstern regnskapsfører og revisor har selvfølgelig fri brukertilgang.

Integrasjonen vår

24SevenOffice

Tilgjengelig på:

Premium Premium Pluss

Integrasjonskostnad:

kr 0,-

Pris:

kr 0 per mnd

Kategori:

Regnskap

Partner:

Alle priser er ekskl. mva.

Bestill 24SevenOffice integrasjon

Prøv gratis og uforpliktende i 30 dager.

Utforske alle verktøyene og tjenestene du trenger for å starte, kjøre og utvide virksomheten din.
PRØV GRATIS