Produktvarianter gjør det enkelt for dine kunder å f.eks. velge produktstørrelse eller produktfarge. I tillegg slipper du å legge til samme produktet flere ganger.
Hos oss kan du predefinere en variant/attributt (f.eks. Farge) for så å tilknytte produktet kun de variantene som du ønsker fra den predefinerte listen.
På denne måten kan du svært hurtig legge til mange produkter med tilhørende variant/attributter.
Du kan også legge til en høyere (eller lavere) pris på enkeltvarianter. Om du for eksempel skal selge en salve og har flere ulike størrelser av salven 100ml, 150ml og 200ml, kan du legge til ekstra pris for de to største 150 og 200ml. Dette gjøres ved å legge til + kronebeløp bak hver variant/attributt.
Så om hovedprisen for salven er 499 kroner vil du kunne legge det opp slik:
100ml - produktpris (499,-)
150ml - produktpris + tilleggspris (f.eks. + 50 = 549,-)
200ml - produktpris + tilleggspris (f.eks. +100 = 699,-)
I utgangspunktet kan du legge til så mange attributter/varianter du måtte ønske. Vi anbefaler allikevel å holde antallet under 200. Spesielt om du skal koble butikken opp til f.eks. varehotell, regnskapsprogrammer eller kassesystemer (POS).
E-boken “Slå knockout på dine konkurrenter“ viser deg hva du skal fokusere på for å oppnå suksess med netthandel og hvordan du med enkle grep kan vinne over dine konkurrenter.
E-boken inneholder informasjon om blant annet: