DESIGN OG PROFILERING

Målet vårt er at akkurat din 24Nettbutikk skal fremstå profesjonell, vekke tillit og ha de riktige budskapene ovenfor dine kunder.

Er disse elementene på plass, vil sjansene for salg og konverteringsøkning være mye større!

Premium profileringspakke:

Hos oss kan du selv legge til både bildekaruseller, profileringsbokser og knytte din Google Analytics-konto opp mot butikken helt gratis.

Alle våre designmaler er også gratis!

Ønsker du likevel profesjonell hjelp til design og profilering av din 24Nettbutikk, har vi laget en profileringspakke. Målet vårt er at akkurat din 24Nettbutikk skal fremstå profesjonell, vekke tillit og ha de riktige budskapene ovenfor dine kunder. Er disse elementene på plass, vil sjansene for salg og konverteringsøkning være mye større

Dette får du:

  • utvikling av bildekarusell (*1)
  • utvikling av profileringsbokser (*2)
  • utvikling av noen budskap/grafikk på hovedkategorier (*3)
  • tilpasning av farger, font og theme
  • tilpasning av bunn, partnerlogoer m.m.
  • favicon (*4)
  • design, tekst, samt ev. kartreferanse på kontakt-oss siden

Prisstruktur:

  • Du kan velge å dele opp beløpet i månedlige rater: 990,- per måned i 13 måneder
  • Eller betale 10.990,- (engangspris). Du sparer kr 1880,-

Alle priser er ekskl. mva.

Ikke nøl med å ta kontakt med vår designsavdeling for mer informasjon.

Designreferanser

NOEN UTVALGTE KUNDER


Forklaring

1) Sliderbilder

En bildekarusell eller slider kan inneholde flere bilder. Bildekarusellen er lokalisert på butikkens forside og kan inneholde informasjon du ønsker å fremheve spesielt. F.eks. kan du underbygge eller fremheve budskap som at butikken tilbyr gratis frakt, at man har varer på tilbud eller at et sommersalg som står for døren.

Eksempel på bildekarusell

2) Profileringsboks

En profileringsboks kan inneholde ulike budskap. Du kan legge til spesielle tilbud, lenke til din Facebook-konto, lenke til spesielle kategorier osv. Her er det bare fantasien som setter grenser. Profileringsboksene kan ha ulik størrelse som f.eks. 1, 2 eller 4 i bredden. Det er også mulig å legge til ulike effekt på boksene.

Husk at det ikke er antall profileringsbokser som er avgjørende, men budskapet du legger i de.

Eksempel på hvordan profileringsbokser kan fremheve viktige budskap på forsiden.

Og her et annet eksempel hvor tilgang til hovedkategoriene er i fokus.

3) Budskap/grafikk på hovedkategoriene

Også under hovedkategoriene kan det legges til elementer som underbygger budskapet for kategorien.

Eksempel på grafikk som underbygger budskapet i en hovedkategori.

4) Favicon

Favicon, web site icon, shortcut icon eller tab icon. Dette bildet har mange navn, men er altså det lille ikonet som befinner seg foran URLen i adressefeltet i nettleseren.