Markedsføring | 3 juni 2016

Hva skal man si?

1 min lesetid

Mange av oss som driver business i dag er - med rette - opptatt av å huske på å sette av tid til å få ut statusoppdateringer, nyhetsbrev, instagrambilder, bloggposter etc. med jevne mellomrom. For å holde kontinuitet i merkevarebygging, kundekontakt og "brand awareness", som er så viktig i den kommunikasjonshverdagen vi lever i. Vi klør oss gjerne litt i hodet med denne utfordringen hver uke. Minst. For mange kan det bli den store hodepinen å klare å bestemme hva man skal skrive og dele "denne gangen". Her er et tips!

tips-blyant

Still deg selv spørsmålet: "Hva vil du fortelle?"

Er det for mye, velg det som er sant, interessant og relevant. Si resten en annen gang.

Har du ikke noe å si, hold kjeft!

God helg! :-)

 


PS:  Alle våre kunder får tilgang til en gratis ebok der man kan lese mer om flere relevante og viktige tema relatert til etablering og drift av nettbutikker.

Besøk vår nettside for mer informasjon eller for å teste vår nettbutikkløsning gratis og uforpliktende i 30 dager.

Del
Tags
Markedsføring programvare Artikler&Tips
Få Nyhetsbrev

Prøv gratis og uforpliktende i 30 dager.

Utforske alle verktøyene og tjenestene du trenger for å starte, kjøre og utvide virksomheten din.
PRØV GRATIS